O cutie năzdrăvană

16 aprilie 2013 |


Imi place sa indoi hartie, uneori chiar si sa o tai. Si apoi sa o metamorfozez. Imi place foarte mult! Mult de tot! Nu e de mirare ca filmuletul de mai sus m-a cucerit pe loc, nu? Am zis ca e musai sa-l impartasesc cu voi pentru ca ideea prezentata ofera un posibil raspuns la intrebarea "de unde cumparam cutii bento?". In cazul acesta raspunsul ar fi: nu le cumparam, ci ni le facem singuri ☺.

Pentru toti cei aflati in cautarea de cutii bento, designerii  Ilias Markolefas and Nathalia Martinez Saavedra au venit cu o solutie facila care sa rezolve problema - FLIP FOOD, o cutie kirigami ce poate fi realizata chiar acasa in 2 timpi si 3 indoiri din minunatul material numit HARTIE. 
Cu o bucata de hartie/carton si un cutter se pot face minuni. Si asta o demonstreaza filmuletul de mai sus. 

Va propun sa urmarim cu atentie pasii de executie si sa trecem la fapte. Eu o sa incerc tiparul saptamana aceasta si o sa revin  cu detalii despre rezultat :)  

Spor la indoit!


PS: frumoasa si fascinanta imi pare lumea designului de produs.


2 comentarii :

  1. Asta merge şi ca jucărie pentru pitici mici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Comentariul tau imi aduce aminte de artificiile origami. Fascinante si ele, mai ales daca folosesti mai multe culori.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...